Life in pixlars

.

Läspar Kristofer?

Kategori: Allmänt

2 miniuter över sju drar musiken igång.
Melody Club stiger upp på scen och drar igång hitten "Baby".

"Girl you've govf to schtand up, and tell me whaf I'm doing wrong I shay you've got to schmand up, and tell me what I'm doing wrong.."

"Baby can you shear me, i can't reaaach your mind, i want you near me baby all the time, it swhvould be easy... But it never isch wif you..."

Jävlar. Tyckte jag hörde fel men nej - läspeliläspläsp.

Inte för att det är fel att läspa, inte alls.. Jag gör det själv ibland också... Men det var bara konstigt.
Brukar han det? Detta är första gången jag sett Melody Club live så jag vet inte alls.
Men hans energiska scennärvaro gjorde dock så att jag slutade tänka på det... Eller läspade han bara i första låten?

Det förblir ett mysterium.

KOMMENTARER:

  • aw. säger:
    2009-07-27 | 01:20:45
    Bloggadress: http://alleballele.blogg.se/

    underbart att du hitta till mig då ju :D ja salem var helt okej, hehe.. knappt hört honom innan men han var riktigt chill faktiskt :D

Kommentera inlägget här: