Life in pixlars

.

I dont care where I belong no more. What we share or not I will ignore

Kategori: Allmänt

Jobbigt när saker, minnen man förträngt kommer tillbaka.
Såg några gamla bilder på datorn. Året var 2007. Alla minnen bara flashade förbi mina ögo precis som de gör på film.
Små korta filmklipp av minnen, bilder som blir till liv för någa sekunder.

It was kind of painful.
Saknar väldigt många av de jag umgicks med då. Saknar mina vänner.

Här får ni en grå och alldels osminkad ofixad nytagen bild på mig. Ett par sekunder gammal.

Jag skulle vilja beskära bilden (det till höger och ta bort lite av tröjan. Men nej. Laptopen* har inget redigerings program.

Sedan är jag så himla nervös, har varit dålig planering, vet knappt vad jag ska ha på mig i London, eller snarare ha med mig. Och allt jag ska göra innan? Färga håret?? HUR SKA JAG HINNA??!!!
Och sen har jag mensvärk också.. Vill äta allt jag ser men spy upp det såfort det kommer nära mina näsborrar.
Illamående, känslosam, magsmärtor, trötthet och sugen på allt onyttigt. Speciellt choklad och mackor!
Kära syntom? Skulle gärna vara utan dem.


*Ni skådar den i bakgrunden, vit vid armen.

KOMMENTARER:

  • Olivia säger:
    2009-07-27 | 09:07:52
    Bloggadress: http://oliviaway.blogg.se/

    Sv: Du måste ha MINST lika bra musiksmak som jag i och med att du gillar min musik. ;)



    Nä nu vill jag tyvärr bara ta studenten fort som f*n och slippa den skolan och alla dess lärare osv. Grymt besviken, för det var inte alls som jag trodde men men.



    Sjukt söta bilder på dig i alla fall! :)

  • Janina - Modellen som skiter i alla måsten säger:
    2009-07-27 | 12:21:12
    Bloggadress: http://janinanaslund.blogg.se/

    SVAR:



    Tack för din underbara kommentar! Vad roligt att du tyckte om bilderna så mycket :D Som svar på din fråga så är bilderna tagen i en tok smuttsig tvätthall i anslutning till en verkstad.. så det är sådär skitigt ;) haha!

Kommentera inlägget här: