Life in pixlars

.

JOBBIG DAG 3

Kategori: Allmänt

Utslag, migrän, sova sova sova men inget hjälper...
Brände mig på armen tidigare idag, aj aj aj aj. Höll under vatten och höll is mot men nej inget tog bort smärtan...

Typiskt mig, skulle göra lite nudlar och ägg och såklart stänkte fettet överallt... ajajajajajaj.

Vad är det med mig nu egentligen? Kan inte ens steka ägg utan att skada mig själv!
Är yr och klumpig, snurrar runt och mår illa och har migrän... Och snart är det SIESTA, lite trött på att alla är OPEPP.

Någon lovade mig att vi skulle PEPPA innan SIESTA, lyssna på musik och bestämma outfits, göra tältflagga osv.. MEN NEJ NÅGRA SVARAR INTE PÅ SMS, ANDRA ÄR FULLT UPPBOKADE (as always) OCH DE ANDRA VILL HELT ENKELT INTE!

Jag kan lika gärna strunta i Siesta! Jag är en av de få som bryr sig..

Jag trodde verkligen att det kunde föra oss närmare, vi i klassen, som ändån ska splittras om en vecka...
Men vafan, jag saknar mina vänner.. :( :( :(

Är helt jävla fucking ensam nu.


STRESS. Minst 1000 spänn fattigare. OBEHAGLIGT-KÄNNASIGFET-UTANFÖR-FUL-ÄCKLIG-OFRÄSCH
Sen ska jag fan ha mens då också, jävla piss vecka :( :(

NEJ JAG BEHÖVER SÖMN, LYCKA, KÄRLEK, STRESSA AV OCH INGA MER FUCKING PROV! (har psykologi på tisdag och engelska muntliga imorgon)


NEJ JAG EH
Kommentera inlägget här: