Life in pixlars

.

En valross bland pinnar?

Kategori: Allmänt



Såg dokumentären "Generation Fett" på tv igår där de intervjuade plusmodellen Chloe Marshall som kom på 2:e plats i MISS BRITTAIN. Jag kan tycka att det är liite överdrivet att de bara har 36:or med i tävlingen och så släpper de helt plötsligt in en 46:a... Menar att de kanske kunde ha någon mer normal, som 40:a? Liksom lite överdrivet att de släpper in en riktigt överviktig tjej istället för en med lite mer "normal kropp"? Visserligen är det bra, men det förändrar ju inte idealet.
Hon ser bara ännu större ut bland alla de pinnsmala?

Min taktik att försiktigt smyga in lite mer "normala" tjejer där är bättre tycker jag. Innan man hinner ana något så är stl 40-42 det nya modet. Och brevid en 42 är 46 inte lika hemskt som brevid en 36:a....

Själv är jag mullig (st 42) men är betygligt mindre än Chloe. Jag kunde varit med istället? HAHA!
Kommentera inlägget här: