Life in pixlars

.

Fler sittplatser åt folket - tack!

Kategori: Allmänt

När jag vandrade hem från staden så lade jag märke till hur även alla mina grannar satt igång med julepyntandet.
Över hela gatan lyste det från buskar och träd och i fönsterna stod små tomtar och änglar och blickade ut mot vägen och nattens passagerare....

Jag kan till och med svära på att jag kände denna distinkta doft av nejlikor som penetrerat apelsinens skal....


Och det doftade chai-latte.............Mmmmmmm!!!


Det må vara gott och härligt nu i juletider.

Jag känner mig dock litelitelite stressad.

Först skulle Adam och Jocke komma hit.
Och Frida, Ernie och Sara och Linnea....

Istället för Jocke kommer Marcus, Niclas och Simon.
Istället för Sara och Linnea kommer Stephanie och Tobias.
Och Fatima.
Och kanske Arezo och Miranda....


Mitt hjärta må vara stort - men mitt hus?!

KOMMENTARER:

  • mikaela säger:
    2010-11-26 | 23:45:33
    Bloggadress: http://galago.blogg.se/

    ååh jaa den bokaffären är verkligen helt magisk, har också varit där, men kommer lätt gå dit flera gånger igen, verkligen a time travell...



    lycka till med vännerna och huset, ju fler desto mysigare ;)

Kommentera inlägget här: