Life in pixlars

.

Vimmelfotograf

Kategori: Allmänt

Jag halkade in på ett bananskal.
Först på The Tivoli, jag var där var och varannan helg, hade alltid systemkameran med mig och fotograferade alltid mina vänner. Albumen på min facebook fylldes av vimmelfoton.
En dag frågade dom om jag ville fota för dem.
Perrong 57.
Jag blev fotoförman på SSK och hängde där helgerna jag inte fotograferade på Tivoli.
Igår fotograferade jag återigen på Le Cardinals "ItsTUESDAY" där stämningen var på topp, alla var sjukt glada och jag kom ihåg varför jag började fotografera på mina utekvällar. Jag älskar att fånga deras glädje!
Min grej på Tivoli är att smita in mig själv bland vimmelfotona, lite Terry Richardson ;)
Igår tog jag min cardinaloskuld men låter denna bild förbli opublicerad i Cardinalsammanhang...
Kommentera inlägget här: