Life in pixlars

.

Skiss

Kategori:

Igår satte jag mig ned med ritblocket och detta blev resultatet.
 
Cat Power: Tusch, bläck, blyerts, akvarell.
Ralph: Blyerts

Är inte särkild nöjd med någon av dem men tydligen fastnade folk för flummiga "Cat Power" och jag har redan fått en del förfrågningar/beställningar att trycka upp den så folk kan ha den på väggen.
 
Ojojoj vilken komplimang! 
 
 
 Vill ni kika på annat jag har gjort kan ni scrolla på min instagram RebeckaSlatter eller spana in Walkingart där jag lagt upp lite saker jag har in process, kan nog säga att det kanske bara är tavla där jag anser färdig. Dock har den inte blivit uppdaterad sedan 2012 ;)

KOMMENTARER:

  • linnéa säger:
    2013-08-29 | 20:05:29
    Bloggadress: http://rivivendorivivendo.blogspot.com

    är det vanligt bläck och akvarell du använt på första bilden? jättefint.

    Svar: Ja, först skissade jag med blyerts, fyllde i med bläckpenna och tigern tusch och det i färg är akvarell!
    Rebecka

Kommentera inlägget här: