Life in pixlars

.

Akrylfärg+Rebecka=färg överallt

Kategori: Allmänt

Halvligger i min soffa och myser med massa röd-orangemönstrade filtar & lite lite smågodis.
Har bara stoppt in två bitar i munnen en så länge.
Har hämtat mig nu från det tårfyllda slutet av min älskade animé serie som jag följt nu sedan årets start och sett två avsnitt om dagen p ZTV :D :D <3
Detta är den första animén som jag följt ena sedan början, missade kanske första avsnittet...

Det hela började för ett år sefan ungefär då jag såg tre-fyra avsnitt en bit in i serien på ztv...
Sedan började den om från början nu vid årsskiftet... Och sedan dess har jag varit FAST!

The Killers - Humans är i bakrunden på tv.
Mysig låt...

Lyssnade nyss på Metro Station - Shake it
Väldigt skön mini blipblop poprock låt som har lite för mycket "disneychanel-JonasBrothers"-influenser.
Inte konstigt när de två sångarnas syskon är stjärnorna i Disneychannels stora serie "Hannah Montana".
Check ut mitt inlägg om både Miley och Metro Station;
http://poemo.blogg.se/2009/january/cyrius-curious.html

Nu ska jag spinna vidare - antingen på min roman eller på målarduken, canvasen som ligger orörd på bordet...
Akrylfärg+Rebecka=färg överallt

23.17
ÅH! NU BLEV JAG SUGEN PÅ ATT GÖRA EN EGEN MANGASERIE! :D
Kommentera inlägget här: